dijous, 19 de novembre del 2009

NOTA INFORMATIVA

Benvolguts pares i mares,

Ja fa més d’un mes que es porten a terme les activitats extraescolars. Tot i així, cal recordar-vos el següent:

1) TANCAMENT DE PORTES. Durant l’activitat dels nens, l’escola romandrà tancada i s’obrirà cap a les 6. En aquell moment, podeu anar a veure l’activitat dels nens que són a la pista, però en el moment de la sortida us haureu de tornar a la porta d’entrada, ja que els nens sortiran amb els monitors. D’aquesta manera, els monitors controlaran en tot moment amb qui marxen els nens.

2) DIES DE PLUJA I DIES DE VENT. Els dies de pluja i vent, els nens que facin activitat a l’aire lliure, no en podran fer. Tot i així, els monitors es quedaran amb els nens en alguna classe fent algun altre tipus d’activitat lúdica, però menys esportiva.

3) COORDINACIÓ. Per qualsevol dubte o aclariment sobre les activitats disposeu de la figura del coordinador d’esports del centre (Fernando).

4) MONITORATGE. L’equip de monitors que fan les activitats dels vostres fills/es, són monitors amb formació del Consell Esportiu i de Reus Esport i Lleure, i es mereixen respecte i confiança en la tasca tan implicada que fan. La seva tasca està supervisada per un TEZ (Tècnic Esportiu de Zona) de Reus Esport i Lleure, i pel mateix coordinador d’esports del centre. Si teniu alguna inquietud en particular sobre el vostre fill/a en l’activitat, podeu parlar amb el mateix monitor, o bé amb el coordinador del centre.

5) FACTURACIÓ. La facturació és trimestral. En el cas dels nens/es que no poden fer l’activitat totes les hores, depèn del Consell Esportiu la totalitat o no de la facturació. Aviat us informarem als casos que voleu demanar aquesta reducció d’import.

6) PARTITS I MOSTRES. Els nens i nenes s’han de presentar als partits i a les mostres de balls i ritmes mitja hora abans de l’inici. En aquesta mitja hora el monitor/a aprofita per organitzar el grup, donar consignes i fer l’escalfament. És una falta de respecte pel grup arribar tard. Penseu que eduquem en respecte i responsabilitat.

7) VESTUARI ADEQUAT. És important que els nens vagin amb roba esportiva i vambes d’esport que els protegeixi correctament el peu. Val la pena que portin un jersei per canviar-se’l i/o tapar-se després de l’entrenament. Els dies de partit, cal que portin la roba de jugar sota el xandall. Només s’han de treure la jaqueta mentre juguen el partit (durant els mesos de fred!). En el cas dels nens/es de bàsquet, els nens han de portar la samarreta de gimnàstica curta sota la samarreta de tirants de bàsquet. Recordeu que en la categoria prebenjamí, és important que cada dimarts portin la roba d’esport de bàsquet o futbol per poder-la intercanviar entre els dos grups.

8) COL·LABORACIÓ AMB ELS MONITORS. És importantíssim que aviseu els monitors si els nens no poden anar a algun partit o mostra de balls. Penseu que això ens ajuda en la nostra organització (ajornar partits, convocar nens d’altres categories, canviar distribucions en els balls...). Aviat us donarem els llistat de telèfons, ara que sembla que els grups ja estan establerts.

9) ACTIVITAT D’ANIMATECA I INICIACIÓ A L’ESPORT. L’activitat d’animateca ha quedat suspesa per manca d’inscripció i els nens que hi havia han passat a l’activitat d’iniciació a l’esport. Actualment, tenim 2 grups: un grup d’iniciació de P-3 i P-4, i un altre grup de P-5.

10) XII JORNADA ESPORTIVA. Es realitzarà el dissabte 29 de maig de 2010.

11) BLOC DE LA SEA. Per saber horaris dels partits, mostres i altres activitats esportives del centre, podeu mirar el bloc següent bloc: http//seamontsant.blogspot.com

Gràcies per la vostra col·laboració.

Secció Esportiva AMPA ESCOLA MONTSANT